Kontakt & kundeservice
Vores kundeservice er her for at hjælpe dig – brug en af vores kanaler for at komme i kontakt med os.
OBS! Hvis du har Adblock aktiveret i din webbrowser, skal du deaktivere det, for at ikonet kan vises, og for at du kan få adgang til kundeservice-widgetten.
FAQ
I vores FAQ finder du svar på de mest almindelige spørgsmål. Tag gerne et kig her først for øjeblikkelig hjælp. Finder du ikke det, du søger, i FAQ’en, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os via chat, e-mail eller telefon.
Chat
Vores digitale assistent Timmy er tilgængelig døgnet rundt og kan besvare mange af dine spørgsmål. Ønsker du hjælp fra en menneskelig kollega, kan du chatte med os i åbningstiden. Klik på det blågrønne ikon i nederste højre hjørne af siden og skriv dit spørgsmål for at starte en chat.
Åbningstider for bemandet chat:
Hverdage (ikke helligdage): kl. 9–16
Klik på det blågrønne ikon i nederste højre hjørne af siden og vælg fanen "Kontakt os". Her kan du nemt beskrive, hvad du har brug for hjælp til eller har spørgsmål om. Vi besvarer din e-mail så hurtigt som muligt – normalt inden for én hverdag.
Du kan også sende direkte fra din egen e-mailklient til info@teknikdele.dk, men vi anbefaler at bruge formularen for at sikre, at du får givet os alle de oplysninger, vi har brug for, så vi undgår at skulle kontakte dig igen for yderligere information.